Sunday, January 16, 2011

Edisi I - Ekspedisi Si Gucci

Hello sayang - sayangku <3
Kali ini Nana nak kenalkan si Gucci kesayangan ni. 
Nana capture before Nana balik hostel. hukhuk. 
Dia dah besar & gemuk. ^^
Ops ! bukan beg yawww ! haha

Nilah GUCCI Nana !

Dia tengah rasa pelik dengan tempat tu

Diam saja dia, takmau begerak pun. hehe

Masih lagi berdiam diri

Taknak jalan pun

Dia buat muka tak suka dia

Mula nak bergerak ^^

Tengok kiri kanan, ada kereta tak ? jom melintas. haha

Tengah fikir apa manusia ni tengah buat ni

Jeng jeng jeng macam kucing nak tangkap tikus lak. haha

Letak dia kat tempat lain lak

Gucci tengah ushar keadaan tempat baru lagiii

Tengok muka serang hendap dia. haha

Disebalik daun - daun pegaga ^^

Ambil bau saja, tak makan pun. haha

Sudah puas ambil bau. Jom blahh

Tamat sudah ekspedisi Si Gucci ni untuk kali ini.
Jumpa lagi di hari & waktu yang lain ya ^^
Bye bye.

No comments:

Post a Comment

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detection
Copyright © 07122010 Farhana Ikhwani. All Rights Reserved.